Якби я стала найсильнішою людиною світу, то в першу подала б руку до мало забезпеченим та беззахисним людям людям. Допомагала би самотнім бабусям ремонтувати будинки, робити щось по господарству(наколоти дрова наприклад), приносила б їм багато великих пакетів з їжею. Адже в силу свого віку та маленької кількості грошей вони часто бувають не в силах зробити це самі. Та їм доводиться доживати свій вік у поламаних хатах, майже без смачної, доброї їжі.
Також допомагала би безпритульним тваринам. За день побудувала би купу притулків для них. Мені не хочется аби вони мучалися на вулицях, мерзли там, їли зі смітників та терпіли знущання деяких безсердечних людей, що часто не проти вдарити їх або навіть отруїти бідних тварин
Анна Ахматова (1889-1966) творила для русской литературы почти шесть десятилетий. За все это время ее творческая манера перерождалась и эволюционировала, не изменяя при этом эстетическим принципам, сформировавшимся у Ахматовой еще в начале творческого пути.
Ахматова вошла в литературу «серебряного века» , как участник акмеистического движения. Критики сразу обратили внимание на первые два сборника стихов молодой поэтессы - «Вечер» (1912) и «Четки» (1914). Уже здесь был слышен сформированный голос Ахматовой, видны черты, отличающие ее стихотворения: глубина эмоций, психологизм, подчеркнутая сдержанность, ясность образов.
Ранняя лирика Ахматовой окрашивается в печальные, лиричные тона. Главной темой стихотворений выступает любовь, зачастую смешанная со страданием и грустью. Весь мир чувств поэтесса передает с маленьких, но значительных деталей, мимолетных зарисовок передать многогранность переживаний лиричного героя.
Ее стихи были более психологическими, ориентированными на человека и его внутренний мир, чем поэзии других акмеистов.
Стихи Ахматовой военного периода - особенные. Они не пестрят лозунгами, восхвалениями героизма, как стихи других поэтов. Ахматова пишет от имени женщин, живущих в тылу, которые страдают, ждут, скорбят. Среди антитоталитарных произведений Анны Ахматовой особенное место занимает поэма «Реквием» , в центре которой – боль, материнский страх за сына, безутешный плач по невинных, погибших в «лапах ежовщины» . Среди поэтической элиты «серебряного века» Анна Ахматова завоевала огромное уважение и популярность благодаря своему таланту, душевной утонченности, целостности характера. Не зря до сих пор литературоведы называют Ахматову «душой серебряного века» , «королевой Невы» .
Объяснение:
2. “З-під квітки виринула з колосків голова з чорними кісьми і неначе поплила понад колосками. Лаврін углядів, що ту чорноволосу голову двічі обвивали жовтогарячі кісники, а за кісники були затикані цілі пучки червоного маку…”
3. ” До неї з води виглянуло її лице, свіже, як ягода, з чорними бровами…”
4. “Дівчина була невелика на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки, червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина. На чистому лобі були ніби намальовані веселі тонкі чорні брови, густі-прегусті, як шовк…”
5. “Лаврін дивився на дівчину, як вона спустила на щоки довгі чорні вії, як вона потім повернулась боком, дивилась на воду, на скелі, як блищав її чистий, рівний лоб…”
6. “Дівчина засміялась і блиснула всіма білими зубами проти сонця…”
7. “…блиснула на його карими очима…”
8. “Він погнав воли й не міг одірвати очей од тонкого стану, загорнутого в горсет, од тонкої загорілої шиї…”
9. “Мелашка була з поетичною душею, з ласкавим серцем. Часом вона в своїй розмові несамохіть вкидала слова пісень…”
10. “Брови чорні, очі карі — любо подивитися; личко, як калина, а як гляне, засміється, в мене серце в’яне…”
11. “Мелашка була дуже молода…”
12. “Мелашка була молоденька й невеличка на зріст, але проворна, жвава…”
13. “Мелашка розцвіла і стала повніша на виду. Її очі, її тонкі брови блищали на сонці, а лице горіло рум’янцем од висків до самого підборіддя…”