Приведу несколько примеров, доказывающие, что акты терроризма не имеют оправдания. Во первых, ни один человек в мире не имеет права отобрать у кого-то жизнь. Во вторых, терроризм сам по себе носит массовый характер, как правило, от этого страдает не один человек, а целый ряд людей. 3. Терроризм не выбирает старый ты, больной или ребенок, при акта терроризма страдают все, и стар, и млад, и женщины, и беременные. Погибают десятки и сотни жизней. 4. Разрушаются материальные ценности, самолеты, поезда, метрополитен, торговые центры. 5. В обществе нарушается спокойствие, гармония, мир. У людей появляется страх незащищенности, от чего люди впадают в депрессию. 6. Самое страшное, когда не просто взорвался пустой поезд, когда действительно погибли люди, у которых есть близкие, родные, которые потеряли своего любимого человека.
Приведу несколько примеров, доказывающие, что акты терроризма не имеют оправдания. Во первых, ни один человек в мире не имеет права отобрать у кого-то жизнь. Во вторых, терроризм сам по себе носит массовый характер, как правило, от этого страдает не один человек, а целый ряд людей. 3. Терроризм не выбирает старый ты, больной или ребенок, при акта терроризма страдают все, и стар, и млад, и женщины, и беременные. Погибают десятки и сотни жизней. 4. Разрушаются материальные ценности, самолеты, поезда, метрополитен, торговые центры. 5. В обществе нарушается спокойствие, гармония, мир. У людей появляется страх незащищенности, от чего люди впадают в депрессию. 6. Самое страшное, когда не просто взорвался пустой поезд, когда действительно погибли люди, у которых есть близкие, родные, которые потеряли своего любимого человека.
Дуслык хисе кешеләр белән кешеләр, шулай ук кешеләр белән хайваннар арасында да булырга мөмкин.
Әйткәнемчә, дуслык хисе ул әле кешеләр белән хайваннар яки кошлар арасында да туарга мөмкин. Минем дә өйдә канатлы дустым – тутый кошым бар. Аның кушаматы Кеша. Кешаны туган көнемә әтием белән әнием алып бирделәр. Мин аны беренче күрүдә үк ошаттым, чөнки ул бик матур, ачык яшел төстә. Ул башта кечкенә иде, ә хәзер инде үсә. Кешаны карау, тәрбияләү – минем эш. Мин аны ашатам, читлеген чистартам. Кеша укудан кайтуымны бик зарыгып көтә. Кайткач, мин аны читлегеннән чыгарам. Ул моңа бик шатлана. Үзенең рәхмәтен сиздерә: башыма килеп кунаклый. Мин әле аны сөйләшергә дә өйрәттем. Ул: ”Кеша әйбәт! Кеша әйбәт! ” – дип әйтә белә. Телевизордан музыка тавышы ишетсә, үзенчә "җырлый” башлый. Кыскасы, Кеша – минем дустым, аны мин бик яратам!
Дуслык – кешеләр арасындагы мөнәсәбәтләрнең иң яхшысы. Бу турыда күп шигырьләр, хикәяләр язылган. Йомгаклап, берничә шигырь юлы язып китәм.
Дус яшәргә кирәк җир йөзендә,
Дуслар кирәк һәрбер кешегә,
Дуслык булса, яшәү дә күңелле,
Уңай була һәрбер эшең дә.