Петя НЕ учится на парикмахера. Коля НЕ ведёт дискотеку. Коля НЕ учится на парикмахера. Значит, на парикмахера учится Саша. Тот, кто ведёт дискотеки учится на садовода. Значит, это Петя, т.к. Коля НЕ ведёт дискотеки, а Саша НЕ учится на садовода. Тот, кто учится на садовода не руководитель драмкружка. (Петя НЕ руководитель драмкружка, т.к. он ведёт дискотеки). Тот, кто учится на дизайнера НЕ работает строителем (иначе знал бы технологии).
Составим таблицу, отметив в ней вышеизложенные сведения (жёлтые клетки) (см.рис.). Плюс означает, что человек этим занимается, минус - что не занимается. Если в ячейку ставим плюс, то в той же строке и в том же столбце сразу проставляем минусы (т.к., например, Саша не может одновременно учиться и на парикмахера, и на садовода). Теперь заполним остальную часть таблицы (белые ячейки). В нижней части таблицы, в столбце "Дизайнер" осталась одна незанятая ячейка. Ставим в ней плюс, а в пустой ячейке справа - минус (руководитель драмкружка не может учится на 2 профессии сразу). Выходит, что руководитель драмкружка учится на дизайнера. Это не может быть Саша, т.к. он учится на парикмахера. Ставим минус в правой части таблицы, в столбце "руководитель драмкружка". В этом столбце остаётся одна незанятая ячейка в строке "Коля". Ставим в неё плюс, а в ячейку слева минус (Коля не может быть руководителем драмкружка и строителем одновременно). Ставим плюс в последнюю незанятую ячейку в столбце "строитель". В левой верхней части таблицы осталась лишь одна ячейка, в которую можно поставить плюс - это ячейка в столбце "дизайнер", строка "Коля". В нижней части таблице также ставим последний плюс в столбце "парикмахер". Выходит, что Саша - строитель и учится на парикмахера, Коля - руководитель драмкружка и учится на дизайнера, Петя - ведёт дискотеки и учится на садовода
Вони чудом світуВ останні роки, "художники Батіньоль», як його тоді називали, рідше дозволено виставляти на Салоні. Вони позбавлені. І вони знають, чому.Журі Салону хоче гладку фарбу, мудрий і обережний, як це було тоді викладав в Школі витончених мистецтв. Він вибрав представників столи сцену міфології від античності або Біблії. Він також бере пейзажі, портрети, але забарвлені в темні кольори, без контрасту.Художники Батіньоль, натомість, чудо світу, фарб природи: постійно мінливих відображень на море, води річки, дерев.Все, що рухається, все швидкоплинні інтереси їх: перші поїзди дим, туман, сніг, перехожі на вулиці танцюристів на неділю.При е втрати від того, що вони відчували в природі, вони малюють на відкритому повітрі, а не в студії, як завжди робив у той час, навіть для зйомки пейзажів.Щоб краще пофарбувати світлові ефекти, вони поставили свої картини на полотні, біт за бітом, без змішування кольорів. Читайте і залишити темні тони. Деякі навіть не використовувати чорний, "цей чудовий скорочують сік", як сказав один з них.Художники Batignolles вирішили стати незалежними. З шоу не потрібні, вони організують себе, виставки. Для них це трохи останній шанс.Виставка проходить в 1874 році в студії фотографа Надар. Вона викликала скандал. Один з аргументів проти тридцяти художників виставляється не знаю, як малювати. Ми ставимося до них з розуму. Існує говорити про вульгарному живопису, не більше, безглуздо. Порівнюючи їх фарби розбризкування
62,4- 48 8/25= 62,4 -48,32= 14,08
4 13/20*23,6= 4,65*23,6=109,74