Відповідь:
Симфонія і концерт - це два важливих жанри класичної музики. У них є певні спільні риси, але вони також мають суттєві відмінності.
Спільне між симфонією та концертом:
1. Оркестрове виконання: як симфонія, так і концерт виконуються оркестром. Оркестровий склад може змінюватися в залежності від вимог жанру та композитора.
2. Формальна структура: як симфонія, так і концерт мають визначену форму, яка складається з різних частин або рухів, таких як алегро, адажіо, скерцо тощо.
Відмінності між симфонією та концертом:
1. Концертний характер: концерт зазвичай фокусується на виконанні солістом або групою солістів, які видають сольні партії, тоді як симфонія орієнтована на оркестрову гру в цілому.
2. Участь солістів: в концерті може бути один або кілька солістів, які виконують сольні партії на інструментах або вокалі, тоді як у симфонії немає сольних партій для окремих виконавців.
3. Взаємодія між оркестром та солістами: у концерті можна почути діалог та взаємодію між солістами та оркестром, де солісти виходять на передній план, а оркестр їх супроводжує. У симфонії оркестр є основною силою, а солісти не виконують сольних партій.
4. Розмірність: симфонія, як правило, має більшу масштабну структуру і тривалість, частіше складається з багатьох рухів.
Пояснення:
Гармонический фа минор имеет следующую тональность: Fa, Sol, La♭, Si♭, Do, Re♭, Mi♭, Fa.
Основные трезвучия в гармоническом фа миноре:
I - Fa минор: Fa, Ля♭, До
ii° - Соль диминишированный: Соль, Си♭, Ре♭
III - Ля♭ мажор: Ля♭, До, Ми♭
iv - Си♭ мажор: Си♭, Ре♭, Фа
V - До мажор: До, Ми♭, Соль
vi - Ре♭ мажор: Ре♭, Фа, Ля♭
VII - Ми♭ мажор: Ми♭, Соль, Си♭
Обороты V7 (аккорды септаккорда на V ступени) в гармоническом фа миноре:
V7 - Доминанта септаккорда: Соль, Си♭, Ре, Фа
V7/ii - Доминанта септаккорда в отношении ii ступени: Ля♭, Ре♭, Фа, Си♭
V7/III - Доминанта септаккорда в отношении III ступени: Си♭, Ми♭, Соль, Си♭
V7/iv - Доминанта септаккорда в отношении iv ступени: Ре♭, Фа, Ля♭, Соль
V7/V - Доминанта септаккорда в отношении V ступени: До, Ми♭, Соль, Си
V7/vi - Доминанта септаккорда в отношении vi ступени: Ми♭, Соль, Си♭, Ре♭
V7/VII - Доминанта септаккорда в отношении VII ступени: Си♭, Ре, Фа, Ля♭
Решение (аккорды и решение нот):
V7 - Соль, Си♭, Ре, Фа
Соль: соль, си, ре, соль
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
Ре: ре, фа#, ля, ре
Фа: фа, ля, до, фа
V7/ii - Ля♭, Ре♭, Фа, Си♭
Ля♭: ля♭, до, ми♭, соль
Ре♭: ре♭, фа♭, ля♭, ре♭
Фа: фа, ля, до, фа
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
V7/III - Си♭, Ми♭, Соль, Си♭
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
Ми♭: ми♭, соль♭, си♭, ми♭
Соль: соль, си, ре, соль
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
V7/iv - Ре♭, Фа, Ля♭, Соль
Ре♭: ре♭, фа♭, ля♭, ре♭
Фа: фа, ля, до, фа
Ля♭: ля♭, до, ми♭, соль
Соль: соль, си, ре, соль
V7/V - До, Ми♭, Соль, Си
До: до, ми, соль, до
Ми♭: ми♭, соль♭, си♭, ми♭
Соль: соль, си, ре, соль
Си: си, ре#, фа#, си
V7/vi - Ми♭, Соль, Си♭, Ре♭
Ми♭: ми♭, соль♭, си♭, ми♭
Соль: соль, си, ре, соль
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
Ре♭: ре♭, фа♭, ля♭, ре♭
V7/VII - Си♭, Ре, Фа, Ля♭
Си♭: си♭, ре♭, фа, си♭
Ре: ре, фа#, ля, ре
Фа: фа, ля, до, фа
Ля♭: ля♭, до, ми♭, соль
Решения аккордов даны в основном положении (root position), но их можно переставлять в различные инверсии.