1 По масштабам распространения все ЧС делятся на локальные, местные,территориальные, региональные , федеральные и трансграничные
2 Это объект, на котором используют, производят, перерабатывают, хранят и транспортируют радиоактивные,пожаровзрывоопасные, опасные химические и биологические вещества, создающие реальную угрозу возникновения источника ЧС
Атомная электростанция
Завод по производству химических веществ
Метрополитен
3Рабочая программа разработана на основе Примерной программы основного общего образования по основам безопасности жизнедеятельности и в соответствии с федеральным компонентом Государственного стандарта среднего общего образования.
В настоящей рабочей программе реализованы требования федеральных законов:
– «О защите населения и территорий от чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера»;
– «Об охране окружающей природной среды»;
– «О пожарной безопасности»;
– «О гражданской обороне»;
– «О безопасности дорожного движения» и др.
Содержание программы выстроено по четырем линиям:
1. Обеспечение личной безопасности в повседневной жизни;
2. Основы безопасного поведения человека в чрезвычайных ситуациях.
3. Основы здорового образа жизни;
4. Оказание первой медицинской .
Объяснение:
Стрес (від англ. stress — напруга, тиск) — неспецифічна реакція організму у відповідь на дуже сильну дію (подразник) зовні, яка перевищує норму, а також відповідна реакція нервової системи.
Термін «стрес» у фізіологію та психологію вперше ввів у 1932 році Волтер Бредфорд Кеннон у своїх класичних роботах з універсальної реакції «боротись чи втікати» (англ. fight-or-flight response)[1]. Досить часто авторство терміна передають відомому канадському фізіологу Гансу Сельє, проте використовувати саме поняття стрес він почав лише у 1946 році для пояснення загального адаптаційного напруження.
Відповідь:
Аналогічне явище гається і в музичній культурі. Починаючи з Київського періоду і протягом усього Середньовіччя одночасно співіснували дві музичні культури різного призначення, що володіли різними засобами художньої виразності - народна і церковна: пісні і співи. Ці дві області музичної культури Київської Русі по-своєму відобразили національну своєрідність і дух давньоруської музичної культури: народне в піснях світського (мирського) змісту, професійне - у співах духовного (культового) характеру. Незважаючи на те, що ці дві культури перебували протягом багатьох століть в стані відкритого антагонізму і ворожнечі, обумовленої боротьбою двох несумісних ідеологій - язичницької і християнської, багато що все ж їх ріднило - обидва мистецтва виникли на одному музичному ґрунті.