1. Де росла тополя?
А) Неподалік від річки.
Б) Край дороги біля поля.
В) На греблі.
2. Поле, широке, зелене, порівнюється з:
А) морем;
Б) океаном;
В) килимом.
3. Тополю у творі названо:
А) тонкою і гнучкою;
Б) молодою і квітучою;
В) чорнявою і красивою.
4. До кого поет звертається у своєму творі?
А) Дівчат-молодиць.
Б) Хлопців-козаків.
В) Всього українського народу.
5. Дівчина зустрічалась з козаком:
А) біля криниці;
Б) на узбережжі озера;
В) під вербою.
6. Яка пташка виспівувала, „поки вийде чорноброва з хати”?
А) Жайворонок.
Б) Ластівка.
В) Соловейко.
7. Який художній прийом застосував Т.Шевченко у рядку з твору:
„А серденько мліло”?
А) Метафору.
Б) Епітет.
В) Контраст.
8. Скільки років чекала дівчина свого козака?
А) 2.
Б) 6.
В) 3.
9. Щоб припинити страждання своєї донька мати вирішує її:
А) засватати за старого, багатого;
Б) розвеселити співами;
В) віддати за сільського коваля.
10. Який народний обряд згадується у творі?
А) Колядування.
Б) Сватання.
В) Щедрування.
11. Із запитанням „Скажи мені щиру правду – Де милий серденько?” дівчина звертається до:
А) матері;
Б) бабусі-ворожки;
В) тополі.
12. Страждаючи, дівчина подумує:
А) утопитися;
Б) переїхати в інше село;
В) вирушити на пошуки свого коханого.
Думаю хоть чимось до
Найважливіші з порушених проблем такі:
1. Батьки і діти (образ Шрама і Шраменка, Кирила Тура та його рідних).
2. Кохання і подружнє щастя (образи Лесі, Петра, Кирила, Сомка).
3. Роль державного діяча (образи Сомка і Брюховецького).
4. Патріотизм і незалежність держави (образ старого Шрама).
5. Ставлення влади до народу (образи кобзаря, Шрама, Сомка, Пугача).
6. Боротьба добра і зла (образи Сомка і Брюховецького, Шрама, Череваня і Гвинтовки).
7. Значення народної моралі.
Остання проблема передана через аналіз психіки всіх персонажів, але цікавим є те, що народна мораль дає себе знати навіть таким, здається, пропащим людям, як Брюховецький. Він готовий убити Сомка в бою, але не може зарізати зв'язаного, беззбройного гетьмана. Про висоту народної моралі свідчить і той епізод, коли сторожі осуджують, навіть відверто ненавидять Кирила, думаючи, що він іде вбивати ув'язненого Сомка. Запорожці-"харцизяки" здерли з полоненого Якима і пояс, і жупан, і сап'янці, та не посміли стягнути вишитої нареченою дорогої сорочки. Такі, здавалося б, деталі свідчать, що в душі кожного українця є добре начало.
Объяснение:
Етот ответ тебе на 12 балов кленусь