Б) малин…вий, овоч…вий; в) харч…вий, січн…вий;
г) степ…вий, плюш…вий.
3. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
а) юрид…чний, катастроф…чний, фонет…чний;
б) турист…чний, стиліст…чний, гірч…чний;
в) мед…чний, географ…чний, косм…чний;
г) синонім…чний, фантаст…чний, гуморист…чний.
4. Укажіть ряд прикметників, в яких у закінченнях на місці пропуску пишеться і:
а) тремтяч…ми руками, пекуч…х ран, вужч… смужки;
б) колюч…х троянд, товщ…ми колодами, до гаряч…х страв;
в) у мишач…й нірці, дорожч… парфуми, біляв…х студенток;
г) незабутн…ми роками, літн…х вечорів, у найважч…й валізі.
5. Зміни приголосних відбулися при творенні обох прикметників рядка:
а) депутатський, турецький;
б) пекарський, солдатський;
в) господарський, львівський;
г) товариський, козацький.
6. Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:
а) кременчуцький, пражський, волзький;
б) волжський, карпатський, паризький;
в) чеський, латиський, запорізький;
г) француський, петербурзький, дрогобицький.
7. Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:
а) Таня крадькома змахнула свіжу, не/прохану сльозу.
б) Після дощу капелюх не/потрібний.
в) Ти не/легке життя прожила, моя мамо.
г) Нам був не/нависний злодійський лад.
8. нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
а) височе…ий, безви…ий, пісе…ий;
б) жада…ий, свяще…ий, неоцінне…ий;
в) тума…ий, журавли…ий, числе…ий;
г) недоторка…ий, баклажа…ий. греча…ий.
9. Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:
а) синьо/жовтий, східно/український, старий/престарий;
б) мовно/літературний, історико/культурний, чужо/земний;
в) північно/західний, темно/зелений, українсько/італійський;
г) чорно/гривий, осінньо/зимовий, гірко/солоний.
10. Складіть по одному реченню зі словом невисокий і сполукою не високий.
11-12. Складіть текст (4-6 речень) у науковому стилі на історичну тематику, вико-
риставши прикметники. Підкресліть їх.
Б. За короткий період український гурт Onuka став надяскравим явищем у музичному житті країни (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Солістка гурту Ната Жижченко називає свої твори «симбіозом української електронної музики з українським етнокорінням» (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Примусити звучати в електронній музиці можна все, що завгодно (односкл., пошир., неокл., розпов.).
Головне - підхід (двоскл., непошир., неокл., розпов.).
Щоправда, деякі народні інструменти в акустичному плані важко повноцінно відтворити на живих концертах (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Бандура — узагалі чутливий інструмент (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Не кожен простір його сприймає (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Наступного дня приходить наш бандурист із бандурою й кабелем для підключення (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Таким чином у нас грають і цимбали, і всі народні інструменти, підлаштовані під сучасне обладнання (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Ви з нею нерозлучні, як Лукаш з «Лісової пісні» Лесі Українки (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Пам’ятаєте свою першу сопілку? (односкл., пошир., неокл., пит.)
Моя перша сопілочка шести-діркова (односкл., пошир., неокл., розпов.).
Її тональність можна було змінювати на півтону, розкручувати, закручувати (односкл., пошир., неокл., розпов.).
На ній я вперше зіграла в чотири рочки (двоскл., пошир., неокл., розпов.).
Він створював ці інструменти, налаштовував їх під мій об’єм легень, під мої маленькі пальці... (двоскл., пошир., неокл., розпов.)
В. Симбіоз української електронної музики з українським етнокорінням.
Объяснение:
как то так)