Над виділеними червоним кольором літерами постав наголос. Зверни увагу, що після звуків, що не можуть бути м'якими, а тільки пом'якшеними, стоїть апостроф, а після звуків, які можуть бути м'якими, стоїть риска. Також зверни увагу, що у слові джміль над "дж" є дужка, оскільки "дж" позначає один звук, проте в слові "підземелля" дужки над "дз" немає, оскільки "дз" позначають два звуки через те, що "д" належить префіксу, а "з" - кореню. P.S. Ще у слові "підземелля" після першої "е" напиши вгорі маленьку "и" - це уподібнення.
Мова теж створена людиною для потреб спілкування і для утворення в пам’яті людства банку даних колективного досвіду у пізнанні світу. Та зрештою й сама людина є продуктом своєї діяльності, адже як справедливо зазначав Ф.Енгельс, “спочатку праця; а потім і разом з нею членоподільна мова стали двома найголовнішими стимулами, під впливом яких мозок мавпи поступово перетворився в людський мозок. Оскільки в основі культури лежить спільне прагнення людства до перетворення навколишнього середовища в сферу життєдіяльності, у засіб розвитку людського суспільства, то слід визнати, що немає і не може бути природної мови, первинною функцією якої не було б обслуговування процесу творення культури. Отже, мова – один з видів культури, покликаний разом із працею творити всі інші види культури. Більше того, мова є не тільки засобом творення культури, але й, що треба підкреслити, одним із її складових компонентів. На думку Є.М.Верещагіна і В.Г.Костомарова, “національна мова входить у поняття національної, бо природні умови, географічне положення, рівень і спеціалізація народного господарства, тенденція суспільної думки, науки, мистецтва – всі великі й малі особливості життя народу знаходять відбиття у мові цього народу”.