ответ: привет
Объяснение:
Хай
Влажность воздуха. В атмосфере всегда имеется некоторое количество влаги в виде водяного пара. Содержание в воздухе водяного пара — это влажность воздуха. Водяной пар поступает в воздух при испарении с поверхности океанов, озер, рек, почвы и т. д. Испарение с поверхности суши зависит от температуры воздуха, наличия воды, скорости ветра, характера поверхности, растительности и других факторов. (Объясните, как лесная растительность влияет на испарение с поверхности почвы?) Влажность зависит от температуры воздуха. Так, в 1 м3 воздуха при температуре +30 °С может содержаться до 30 г водяного пара, а при температуре -20 °С — лишь 1 г. Предельное содержание водяного пара в воздухе при данной температуре называется максимальной влажностью. Воздух, имеющий максимальную влажность, является насыщенным. Он не может вместить больше водяного пара, чем содержит. При нагревании насыщенного воздуха он становится ненасыщенным. При охлаждении ненасыщенный воздух насыщается. (Почему?). Но не всегда он становится насыщенным и перенасыщенным. К примеру, если 1 м3 воздуха при температуре 30 °С содержит 16 г водяного пара, то при его охлаждении до 20 °С вода не выделится. (Почему?). Чаще всего воздух бывает ненасыщенным, т.е. содержит водяного пара меньше, чем мог бы.
Фактическое содержание водяного пара в 1 м3 воздуха — это абсолютная влажность.
Объяснение:
Объяснение:
Әже - баланың әкесінің, сондай-ақ, анасының шешесін атайтын, туыстық қатынасты білдіретін атау. Одан арғылары үлкен әже немесе ұлы әже деп аталады.
Қазақ отбасындағы әже орны ерекше әрі қадірлі. Әже - отбасының ғана емес, әулеттің де ұйытқысы, ағайын- абысындардың бірлігін, татулығын сақтайтын сыйлы анасы, кейінгі жастардың, келіндердің тәрбиешісі әрі ақылгөйі Қазақ қоғамында әдетте жас отау иелерінің тұңғыш баласын әжесі бауырына салады. Бала ата-әженің кенжесі саналып, немерені әжесі тәрбиелеп, бағып-қағады. Әже мен немере арасындағы туыстық байланыс өте нәзік әрі берік. Балажан қазақ үшін ата мен әжеге жас сәби жай ғана ермек емес, тәрбиеленуші ерекше субъект. Тарихта күллі рулы елге ана болып саналған Айпара әже, Домалақ ене, Зере, Айғаным секілді әжелердің бейнесі аңыз-әңгімелерде, әдеби шығармаларда сомдалған.
Алдымен әже тәрбиесі арқылы бала жақсы-жаманды ажыратып, үлкен-кішіні тани бастайды. Мінез-құлық, тіл тәрбиесі қалыптасып, бала үй шаруасына бейім, елгезек тілалғыш, мейірімді болып өседі. Әженің алдын көрген балаға былайғы жұрт тәрбиелі бала деп баға береді. Әже тәрбиесі көбіне «олай істеме, былай істе», «бүйтсең жаман, өйтсең жақсы»деген вербалды сипатта, ақылгөйлік мазмұнда болып, әженің мейірімі мен жүрек жылуына бөленіп өседі. Осылайша жас бала қазақы ортадағы моральдық-этикалық нормалармен таныса отырып, адами тұлғаның қалыптасуына ғана емес, дәстүрлі ырым-тыйымдар жүйесінің қағидаттарын біртіндеп бойына сіңіре бастайды.
Жеті-тоғыз жастан әрі қарай тұңғыш немере ұлдың тәрбиесі атасының қолына өтеді, Ал қыз немеренің негізгі тәрбиесі әженің қарамағында болады. Бұл кездегі тәрбиенің мазмұны атаға ілесе жүріп, көрген-білгенін көңілге тоқудан құралады. Атасына ілескен бала алыс жерлерді, ел жақсыларын, сыйлы ауылдарды көріп, жиын-тойға т.б. қатысып, соларды ұғынуға, білуге тырысады. Атаның «визуалды» тәрбиесінен өткен баланы былайғы жұрт көргенді бала деп атайды. Қазақ паремеологизмі Атың бар да жер таны желіп жүріп, атаң барда ел таны еріп жүріп деп кеңес береді. Ел тану, жер тану көргенділікке жатады. Қазақтың дәстүрлі бала тәрбиесінде көргенділік тәрбиенің ең жоғарғы формасы болып табылады. Әже мен атадан тәлім алған немеренің рухани жағынан тәрбиелі, көргенді азамат болып, ержетуінің, елдің аузына ілігер көшелі азамат болып қалыптасуының негізі осылайша қаланады
пставпіь
Объяснение: