Движения руками и ногами по отношению друг к другу могут быть:
1. Одноименными- движения, совпадающие по направлению со стороной конечности: правая рука начинает движение вправо, левая – влево.
Например: а) И.п. – о.с.
1 – мах левой в сторону, левую руку в сторону
2 – и.п.
3 – мах правой в сторону, правую руку в сторону
4 – и.п.
б) И.п. – руки за голову
1 – выпад вправо, руки вверх
2 – и.п.
3 – выпад влево, руки вверх
4 – и.п.
2. Разноименными – движения, противоположные по направлению стороне конечности: правую руку влево или левую руку вправо (правой влево или левой вправо).
Например: а) И.п. – руки за спину
1 – выпад левой вправо
2 – и.п.
3 – выпад правой влево
4 – и.п.
б) И.п. – руки в стороны
1 – правую влево на носок
2 – и.п.
3 – левую вправо на носок.
Алтын сақаның бас қаһарманы, идеялық нысанасы - халықтың арман-мұраты. Мұнда да халықтың аңсары ертегінің басты арқауы. Қазақ ертегілерінің бас қаһармандары аңшы-мерген, жауынгер-батыр, кенже бала, тазша бала, жалғыз бала және басқа әлеуметтік теңсіздіктегі бұқара өкілі. Бұлардың бәрі - халық арманынан әр кезде туған идеал кейіпкерлер. «Алтын сақадағы» бала сондай кейіпкер. Онда классикалық батырлық ертегіге тән белгілердің бәрі бар. Бала жұртта қалып қойған алтын сақасын алып келуге барып, жалмауыз кемпірге кез болған бала кемпірдің алдағанына сенбей, сақасын ат үстінен іліп алып, қаша жөнеледі. Мыстан кемпір тұра қуады. Осымен оқиға шиеленісе түседі. Бұл ертегіде де сайыста кейіпкер өз күшімен емес, керемет достарының арқасында жеңуі - батырлықтан гөрі қиял-ғажайып ертегінің заңдылықтарына жақындау.