М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Найди на политической карте мира страны и города, где находятся описанные в учебнике достопримечательности. На каких материках они расположены?

👇
Ответ:
Ryfyss
Ryfyss
14.12.2020
мавзолей тадж-махал находится в окрестностях города агра в индии, пирамиды хеопса в районе города гиза в египте, расположены на материке евразия; здание сиднейской оперы расположено на австралийском материке; статуя свободы расположена на материке северная америка.
Все рассмотренные достопримечательности описанные в учебнике, за исключением статуи свободы и здания сиднейской оперы, расположены на материке евразия.
4,6(58 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
варя388
варя388
14.12.2020
Ну может так : С слов мы можем рассказать о счастье каким образом? Это легко с тобой произошла счастье и ты рассказываешь словами о нём тем самым слово это источник счастья!                                                                           Или:Неужели Вам не доставило бы счастье, если бы та, кого Вы любите, сказала бы Вам "Люблю тебя". Или же врач после длительной и сложной операции кого-нибудь из близких Вам людей выходит из операционной и говорит: "Всё успешно". Неужели Вы не будете счастливы? 
Вот Вам и источники счастья для начала. Развейте тему дальше и подумайте о других аналогичных ситуациях.
4,6(84 оценок)
Ответ:
ppn01012014
ppn01012014
14.12.2020
Одна з найдавніших цивілізацій, можна навіть сказати - одна з колисок людської цивілізації склалася більш чотирьох тисяч років тому в долині Інду, з центрами в Хараппи і Махенджо-Даро, але археологічні розкопки дали можливість встановити, що ще в III тисячолітті до н.е. тут існували великі міста - центри ремісничого виробництва, розвинене землеробство, торгівля, майнове розшарування населення. Харапський культура долини Інду, що існувала кілька століть раніше індоарійської, не справила суттєвого впливу на історичні долі народів долини Гангу, з якими і пов'язане виникнення одного з самобутніх, що зберегли до теперішнього часу свої культурні цінності цивілізацій Сходу. Джерела не дають достовірних відомостей про класову структуру та політичної організації суспільства харапський цивілізації. Однак наявні свідоцтва дозволяють судити про соціальне розшарування суспільства і розкладанні первіснообщинного ладу. У XVIII - XVII ст. до н. е.. Харапський цивілізація переживає період занепаду. Центри її занепадають. Це було викликано внутрішніми явищами .. Прихід індоарійських племен в середині II тисячоліття до н. е.. завершив занепад головних харапський центрів.Наука, на жаль, має в своєму розпорядженні мізерними історичними даними з цього періоду історії Стародавньої Індії. Повніше представлені історичні свідчення у так званій ведичної періоду. До нас дійшли літературні пам'ятники релігійного змісту - веди, що стали пізніше священними книгами індусів, а також твори народного епосу. Ведичний період позначився утворенням класового суспільства і держави, що деякі історики пов'язують з триваючим ряд століть хвилеподібним проникненням на територію Індії з північного заходу індоарійських племен. Великі досягнення в галузі виробництва спричинили за собою розшарування суспільства. З посиленням суспільної нерівності військовий вождь племені (раджа), який раніше вибирався зборами і міг бути зміщений їм, все більше піднімався над плем'ям, підпорядковуючи собі органи племінного управління. За посаду раджі йде боротьба між представниками знатних і могущесвенних пологів в племені. Згодом ця посада стає спадковою. Перший час велику роль продовжували грати народні збори, що надавали вплив при призначенні царя. Поступово із зібрання одноплемінників вони ставали зборами знати, наближених царя. Зменшення ролі народних зборів пов'язане з посиленням царської влади.Органи племінної адміністрації поступово перетворюються в державні органи. Заняття вищих посад у державної адміністрації було привілеєм рабовласницької знаті. Все більшого значення набуває царський жрець (пурохіта), який був також астрологом, радником царя. Племінна дружина поступово переростала у постійне військо на чолі з начальником (сенані, сенапаті). Народ обкладається податками. Так, бали, який раніше був добровільним підношенням вождю племені або даром богу, перетворився в обов'язковий і строго фіксується податок, який сплачується цареві через спеціальних чиновників. Так, на базі родоплемінних колективів виникають примітивні державні освіти, звісно, невеликі за територією, що брали форму монархій, у яких чільну роль грали брахмани, або олігархічні кшатрійскіе республіки, в яких політичне панування здійснювалося безпосередньо військової силою кшатріїв.
4,8(68 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ