М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
gamerallgames3457643
gamerallgames3457643
15.11.2022 17:48 •  Литература

Кажимукан Мунайтпасов. Хаджимукан является выходцем из подродом Алтыбас казахского рода узын племени Кыпшак , который известен своими батырами. Его родословная выглядит так: кипчак Токтарбай, затем батыр Кобыланды, Терликбай, Ойбас, Узун, Алтыбас, Карыс, Жоламан, Санбай, Шади-батыр, который жил во времена хана Абылая(1711-1781), его дед Ернак, отец Мунайтпас, и сам Хаджимукан. Ходили легенды о том, что его дед со стороны матери — Лек-балуан — обладал такой силой, что мог вырывать деревья вместе с корнями[Кажимукан Мунайтпасов родился в семье бедняка. С ранних лет он вынужден был заниматься тяжелым трудом. Он работал у купца О.Масликова. Как –то зимой Мукан по велению хозяина поехал за сеном. На обратном пути начался сильный буран. Лошади выбились из сил, а одна не устояла на ногах , упала. Тогда Мукан погрузил её на сани, а вторую привязал сзади, сам же приволок все домой. Тогда юноше было 18 лет. Слава о невиданной силе джигита разошлась по свей земле. Казахстанского силача узнали в Берлине, Праге, Варшаве, Будапеште, Стамбуле, Лондане, Нью – Йорке, Токио. Во время отечественной войны Кажимукан организовал цирк шапито, а собранные деньги отдавал в фонд обороны. В селе Буденное (ныне село Кажимукан) Акмолинской области есть мемориальная доска с надписью: «В этом селе родился выдающийся казахстанский борец Кажимукан Мунайтпасов». Будьте такими же смелыми, сильными, добрыми, верными родной земле, как Кажимукан *
2.Составьте цитатный план к тексту из четырех пунктов
3. Опираясь на текст , составьте линию действии Хаджимухана. *

👇
Открыть все ответы
Ответ:
AlexCameron
AlexCameron
15.11.2022

Головним предметом світоглядних пошуків для героя тепер стає втілення в життя філософії "нового гедонізму": "Він мріяв створити нову філософію життя, яка матиме своє розумне обґрунтування, свої послідовні принципи, і найвищий сенс життя марився йому в одухо-творенні відчуттів і емоцій". У долі Доріана Грея Вайльд розкрив трагедію реального протиріччя: задоволення, що стало самоціллю, породжує не радість, а муки.

Доріан стає жертвою своєї максималістської пристрасті - любові до самого себе. Загальне забарвлення злочинів Доріана - абсолютна аморальність. Думаючи винятково про свою особу, він її і зруйнував. Доріан гине, коли здіймає руку на Прекрасне, яке вічне. Знову відбувається фантастичне перевтілення, і все стає на свої місця: портрет сяє красою, а на Доріановому обличчі проступають усі скоєні ним злочини. Сам вигляд мертвого Доріана Грея антиестетичний. Вайльд, усупереч своїй програмі, зобразив не лише душевну кризу свого героя, але й привів його до кари.

4,8(66 оценок)
Ответ:
87771411520n
87771411520n
15.11.2022

Цей гордий небосхил, байдужий лиходій,

Ще жодному із нас не підживляв надій:

Де знайде зігнуту під тягарем людину,

Іще один тягар він накидає їй.

2

Ні, не гнітять мене перестрахи й жалі,

Що вмерти мушу я, що строки в нас малі:

Того, що суджено, боятися не треба.

Боюсь неправедно прожити на землі.

3

Як жалко, що мені, прихильнику вина,

Дістався цей калам* і келія тісна!

Ти висох молячись, а я в шинку промок.

Зате для мокрого й геєна не страшна!

* Очеретяне перо.

4

Коли єство моє ліпив Творець із глини,

Зарані відав він про всі мої провини.

Якщо від нього й гріх, чому мене він хоче

В день суду ввергнути в палаючі глибини?

5

Настало свято. Злих думок воно

Немало зборе.

Підчаший ллє у піалу вино,

Ясне й прозоре.

Намордник посту, молитов оброть

Це свято зніме

Із тих ослів, що ждуть його давно…

О горе, горе!

6

Єсть бик у небесах, Волосожаром зветься;

Є й під землею бик, що бачить не дається.

Хто ж оком розуму погляне, той помітить,

Що посередині табун ослів пасеться.

7

Недоброзичливість ніколи не могла

Узяти верх: до злих вертались їх діла.

Я зичу благ тобі — ти зла мені бажаєш:

Ти благ не діждешся, я не побачу зла!

8

Шукай людину скрізь: на бідному постої,

У закутку нужди і в пишному покої.

Одна душа жива за сто Кааб дорожча!

Чому ж ідеш до них? Шукай душі живої!

9

Коли у небуття і ймення наше кане,

Не згасне сонечко у небі полум'яне.

Нас не було, та світ не був від того гірший;

Він не погіршає й тоді, як нас не стане.

10

Хіба не дивно, що пани чиновні,

Самим собі нудні, хоч горді зовні,

До кожного, хто здирство зневажає,

Такого пишного презирства повні?

11

У кого кожний день в запасі півкоржа,

У кого свій садок і хата не чужа,

Хто в рабстві не родивсь і сам рабів не має,

У того світлий зір і радісна душа.

12

О світе! Знаєш сам, які твої діла!

Сидиш недвигою у башті гніту й зла!

Одним добро даєш, а іншим — лихо! Тільки

Це й знаєш ти, осел! Ні, гірший від осла!

Объяснение:

4,4(91 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ