Человек-дитя природы. Умение видеть красоту, прелесть того, что напрямую к тебе относиться уже есть путь к гармонии. Природа еще в те далекие от нашей эры века человеческому роду выжить, кормила, грела лучами солнца, испытывала грозами, снегами, жарой, это делало тех, кто жил в то время сильнее. Столько лет , но природа все еще нам и многие заблуждаются, если не придают значимости природе, научив людей многому она как бы стала поддатливее, на самом же деле природа великодушно позволила позльзоваться ее благами.
Дед даёт внуку надёжную поддержку.Мальчик содрогаясь от всё ещё всхлипов я прилипся к столу.Чувствую незримую но надёжную потдержку деда, я взял со стола краюхю и стал есть её всухомятку.Дед подмигнул внуку - терпи.Мальчик зажмурился и сноав открыл глаза.Бабушка со стуком поставила посуду передомной и подбоченилась . Дед ушёл, скрылся.Бабушка устала,выдохлась а может, и почуяла что уж того она, лилишковато всё ж меня громила.
Развязка.Потому что мальчиквсётаки получил пряникв знак прощения от бабушки.На этом и заканчиваются муки мальчика.Ведь он из-за них немог уснуть.
А тепер питання по суті.Якшо це є злом,то чим можна його замінити?Адже по суті кредит є наданням певного ресурсу у корисутвання з поверненням цього ж ресурсу з платою за його користування.
Як/чим можна його замінити?
1)Кредит і кредитні відносини відіграють важливу роль у житті людини.Може здаватися, що такі поняття специфічні й характерні лише для окремої
сфери людської діяльності, тобто до економіки, та кредит пронизує усе
суспільство і формує його соціально-економічний каркас.
Людина від народження вступає у кредитні (зобов'язальні та довірчі)
відносини зі своїми батьками, а з часом і з іншими членами суспільства:
людьми, організаціями, підприємствами, владою (державою) тощо. Кредитні
відносини існують в політиці — між тими, хто прагне до влади у державі
та її громадянами; у науці — між тими, хто поширює знання, і тими, хто
їх здобуває, і, звичайно, в економіці.
Кредит є основою нормування відносин людини з її довкіллям: людина,
користуючись благами природи, вступає у боргові відносини з нею. На
думку А. Шопенгауера, саме народження людини породжує питання, що "наше
життя містить певну заборгованість?" . Ця заборгованість виявляється у
зобов'язаннях homo sapiens перед природотвірними силами, які надали їй
певні блага, починаючи від користі довкілля і закінчуючи особистими
благами