В преклонных летах Петр и Феврония приняли постриг в разных монастырях с именами Давид и Евфросиния, и молили Бога, чтобы им умереть в один день, и похоронить себя завещали вместе в специально приготовленном гробу с тонкой перегородкой посередине.
Они скончались каждый в своей келье в один день и час ‑ 8 июля (по старому стилю - 25 июня) 1228 года.
Люди сочли нечестивым хоронить в одном гробу монахов и нарушили волю усопших: их тела были положены в разных обителях. Однако уже на следующий день они оказались вместе. Дважды их тела разносили по разным храмам, но дважды они чудесным образом оказывались рядом. Так и похоронили святых супругов вместе в городе Муроме около соборной церкви Рождества Пресвятой Богородицы.
Примерно через 300 лет после кончины Петр и Феврония были причислены Русской православной церковью к лику святых. Ныне мощи святых Петра и Февронии покоятся в Свято‑Троицком женском монастыре в Муроме.
2)8 июля Церковь чтит память святых Петра и Февронии Муромских, чья супружеская жизнь представляется идеалом православного брака. Эти святые на Руси считались покровителями домашнего очага, любви и верности. Им молились о благополучии в семейной жизни, просили благословения на брак.
1. Обстановка в Испании в результате походов Карла Великого. 2. Военный совет у Марсилия, правителя Сарагоссы. Принятие решения послать послов к королю Карлу с обманчивым предложением мира. 3. Визит послов-мавров. Военный совет у Карла. Принятие предложения о мире. Замысел графа Ганелона погубить Роланда. 4. Визит Ганелона в качестве посла к Марсилию. Предательство Ганелона. 5. Возвращение Ганелона к Карлу и его предложение оставить с арьергардом именно Роланда (для осуществления его коварного плана) . 6. Роланд с 20-тысячным отрядом остаётся в Испании. 7. Описание военачальников Марсилия. 8. При виде приближающегося мавров граф Оливье уговаривает Роланда затрубить в рог, чтобы призвать войско Карла на Роланд отказывается. 9. Бой в Ронсевальском ущелье. 10. Роланд трубит в рог. Карл разворачивает своё войско и спешит ему на Взятие Ганелона под стражу. 11. Гибель Роланда. 12. Погоня войска Карла за маврами. 13. Прибытие войска эмира Балигана на Марсилию. 14. Описание войска Карла. 15. Описание войска Балигана. 16. Битва и взятие Сарагоссы войском Карла. 17. Возвращение Карла из испанского похода. 18. Суд в Ахене над Ганелоном. Бой Теьрри с Пинабелем. Казнь Ганелона.
Тіні забутих предків” М. Коцюбинського — один з най-поетичніших творів української літератури. Основою її став фольклор Гуцульщини, закарпатської частини України. Під час написання повісті Гуцульщина вже декілька століть були відірвана від України, там сформувався окремий діалект, своєрідні обряди, свій побут та традиції. Коцюбинський відкрин цей самородок для всієї країни, підкресливши у назві, що герої — це наші спільні предки, хоч і забуті нині.Герої повісті — Іван та Марічка, діти ворогуючих родів. Марічка на початку повісті — маленька дівчинка, що ласкою та добротою розтопила лід ворожості малого Іванка. Тендітна та довірлива, вона запала хлопчикові в душу. Марічка співає, обзиваючись співанками на гру Іванкової сопілки “як самичка до дикого голуба”. Ліс бринить її піснями, наче вона їх засіває.Іван — дев’ятнадцята дитина у родині — ріс, сприймаючи світ як казку, і казка відкривається йому. Уже в сім років він може розшукати помічне зілля, порозумітися із лісовим народом. Нерозривний зв’язок з природою, осмисленою у дусі гуцульської казки, зближує Івана та Марічку. Кохання народжується, росте разом з малими. З тринадцяти років Марічка віддається Іванові, радісно вірячи у вічність кохання.Але судилося інакше. Батько Івана гине, хлопець змушений іти у найми, лишаючи кохану. А коли повертається, живою вже її не застає: Марічка загинула у повінь. Іван не вірить, кидається її розшукувати, бачить тіло і ледве не втрачає розум. На шість років Іван зникає з очей односельців, шість років його душа намагається одужати. Іван таки повертається, намагається жити, як усі, одружується, господарює та зламати себе не може. Цільна натура не розуміє компромісного існування, кохання до першої і єдиної дівчини перемагає. Туга та сум тьмарять розум, відвертають Івана від людей, від жінки, приводять до загибелі.Твір Коцюбинського проникнутий своєрідною поезією Карпат, унікальним фольклором, фантастичною природою і своєрідним сприйняттям життя. Образи Івана і Марічки|ніі ічніші за шекспірівських Ромео та Джульєтту. Веронські коханці гинуть випадково, а гуцульські юнак та дівчина приречені долею, бо їх кохання надто повне, самодостатнє, воно більше за життя. Розлучає їх та сама казка, що звела: Марічку зносить ріка, а Івана занапащає нявка, що прийняла образ Марічки.
1)
Поиск...
Избавься от ограничений
ПОПРОБУЙ ЗНАНИЯ ПЛЮС СЕГОДНЯ
lolov362
30.09.2017
Литература
5 - 9 классы
ответ дан
Почему петра и февронию считают святыми?
1
СМОТРЕТЬ ОТВЕТ
Войди чтобы добавить комментарий
Реклама
ответ
4,4/5
35
author_link
Miĺka20186
хорошист
5 ответов
853 пользователей, получивших
В преклонных летах Петр и Феврония приняли постриг в разных монастырях с именами Давид и Евфросиния, и молили Бога, чтобы им умереть в один день, и похоронить себя завещали вместе в специально приготовленном гробу с тонкой перегородкой посередине.
Они скончались каждый в своей келье в один день и час ‑ 8 июля (по старому стилю - 25 июня) 1228 года.
Люди сочли нечестивым хоронить в одном гробу монахов и нарушили волю усопших: их тела были положены в разных обителях. Однако уже на следующий день они оказались вместе. Дважды их тела разносили по разным храмам, но дважды они чудесным образом оказывались рядом. Так и похоронили святых супругов вместе в городе Муроме около соборной церкви Рождества Пресвятой Богородицы.
Примерно через 300 лет после кончины Петр и Феврония были причислены Русской православной церковью к лику святых. Ныне мощи святых Петра и Февронии покоятся в Свято‑Троицком женском монастыре в Муроме.
2)8 июля Церковь чтит память святых Петра и Февронии Муромских, чья супружеская жизнь представляется идеалом православного брака. Эти святые на Руси считались покровителями домашнего очага, любви и верности. Им молились о благополучии в семейной жизни, просили благословения на брак.