М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Sino4ka
Sino4ka
25.11.2021 13:42 •  Қазақ тiлi

1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Мәтіндегі қаратпа, Рыстырма Көгілдір өзен жағасында, жап-жасыл Е-
горай шалғында Ақботақан өмір сүрген екен.
Әрине, барлық балалар сияқты ол да қиялда-
ғанды жақсы көретін. Ол күндердің бір кү
нінде саяхатқа тартып кетуді армандайтын,
сына дейін түрлі кітаптар оқитын еді. Ол та-
рих пен география туралы кітаптарды мектеп
кітапханасынан тауып алатын. Сондай-ай,
TLIRIAM
сөздердің не мақсатпен қолданғанын түсіндір.
Сондықтан да таңның атысынан күннің баты
Балапан-Бүркіт,
Оның
Құлыншақ-Тұлпар,
Бала-Барыс сияқты өте сенімді достары бар
еді. Ол достарын қасынан, арман-қиялынан
еш уақытта қалдырмайтын,
Егер сен, жас дос, Қазақстан деп аталатын
елге саяхат жасауды ойға алып жүрген болсаң, сәт сапар!
Достар шағын керуен боп тiзiлiп, соқпақпен сергек басып
келеді. Олар шоқы үстіне шыққанда жолдың үлкен жартаска
тірелгенін көрді. Жартас беті ыстық күнге күйіп, қап-қара боп
кетіпті. Сонау күнге тотыққан тас бетіне аспандата көтеріп ту
ұстаған салт атты суреті салынған екен. Құдды тірі бейне тәрізді
шауып барады. Суретті темір қашаумен тасқа ойып түсірген. Бұл
Алматы облысының Тамғалы тастағы сурет еді. Жартастардағы
мұндай суретті петроглиф деп атайды. Гректің петра - жартас
яәне глиф – ойып салу деген сөздерінің қосындысынан шыққан
атау. Олар біздің елімізде өте көп магынасы

👇
Ответ:
Sergo12345678910
Sergo12345678910
25.11.2021

Объяснение:

Балапан-буркит кешир дальше комектесе алмадым уакыт жетпеди баскаларын комек бериндерш

4,4(4 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
leya0315
leya0315
25.11.2021

Начало XX века в Казахстане ознаменовалось ростом классового самосознания казахского народа. Национальное движение в казахском обществе было неоднородным, существовали его различные течения, ядром которых стала национальная интеллигенция. После революции 1905-1907 годов в Казахстане значительно активизировалась переселенческая политика, что привело к резкому обострению аграрного вопроса, усилению колониализма и уже начало второго десятилетия XX века вновь ознаменовалось выступлениями трудящихся против национального и социального гнета.В годы первой мировой войны национально-освободительное движение казахов оформляется в три течения, сформировавших политические партии. Вокруг газеты «Казах» группируется наиболее значительная часть патриотически-настроенной интеллигенции, выступающей за автономию Казахстана и проведении в крае прогрессивных реформ. Эта группа позже оформилась в партию «Алаш».

Объяснение:

4,8(90 оценок)
Ответ:
AngelDarkness123
AngelDarkness123
25.11.2021

Начало XX века в Казахстане ознаменовалось ростом классового самосознания казахского народа. Национальное движение в казахском обществе было неоднородным, существовали его различные течения, ядром которых стала национальная интеллигенция. После революции 1905-1907 годов в Казахстане значительно активизировалась переселенческая политика, что привело к резкому обострению аграрного вопроса, усилению колониализма и уже начало второго десятилетия XX века вновь ознаменовалось выступлениями трудящихся против национального и социального гнета.В годы первой мировой войны национально-освободительное движение казахов оформляется в три течения, сформировавших политические партии. Вокруг газеты «Казах» группируется наиболее значительная часть патриотически-настроенной интеллигенции, выступающей за автономию Казахстана и проведении в крае прогрессивных реформ. Эта группа позже оформилась в партию «Алаш».

Объяснение:

4,6(24 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ