До ть будь ласочка! Том дав урочисту обіцянку не їсти солодощів, тому що вступив до нового товариства "юних поборників здорового життя" - так чи ні? 4.Під час літніх канікул Том захворів на кір - так чи ні?
Драматычны лёс Ганны Чарнушки Папулярнасць твора “людзі на балоце” Іван Мележ тлумачыў арганічнай сувяззю свайго светапогляду з крыніцамі народнай мудрасці, з вядомым жыццём палескай вёскі. «Здаецца, ніколі не было мне такое знаёмае і дарагое тое, пра што я пісаў... Цяжка сказаць, колькі б магло працягвацца блуканне па пакутах маладой жанчыны, каб яна не адважылася, нарэшце, выбрацца з таго становішча, у якім апынулася.
Адным з самых прывабных у творы з\'яўляецца вобраз Ганны Чарнушкі. На старонках рамана Ганна паўстае перад намі ўжо дарослай дзяўчынай, але мы з лёгкасцю ўяўляем яе дзяцінства: беднасць, цяжкая праца на полі, у хаце. Звычайнае жыццё сялянскай дзяўчыны.Васiля яна спачатку не вылучала з лiку сваiх равеснiкау. Усе пачалось з летняга вечара на сенажацi, калi у iх адбылося першае нясмелае каханне. На вачах Ганна вырастае ў незвычайна прыгожую дзяучыну, поўную годнасцi, чалавечай шчырасцi, дабраты i спагадлiвасцi. З псiхалагiчнай абгрунтаванасцю раскрывалася першае каханне дзяучыны. Яна пакахала глыбока, з усiм жарам нерастрачаных пачуццяў. З глыбiней намалявана трагедыя дзяўчыны, якая, кахаючы аднаго, сiлай няўмольных абставiн вымушана выйсцi замуж за другога. Раман усебакова iмкнецца абгрунтаваць, чаму Ганна, у якой развiта пачуцце уласнай годнасцi, якая не церпiць прымусу i сляпога падначалення чужой волi, вырашыла выйсцi за Яўхiма. Нялегка дасталося ей гэтае рашэнне.Пасля сватання Ганна пачынае жыць “у нейкiм сне”. Яна робiць усе па заведзенаму звычаю, але аутаматычна, без душы i ахвоты. “Сцерпiцца – злюбiцца,\" угаворвала сябе Ганна. Але не злюбiлася i не сцярпелася. I чым даужэй яна жыве у сям\'i Глушака, тым больш выразна разумее усю жахлiвасць свайго становiшча. Асаблiва балюча адчула Ганна свае становiшча жонкi-рабынi, калi нарадзiла дзiця. Стары Глушак прымусiу яе ехаць на сенакос разам з Верачкай, дзе тая захварэла, а пазней - памерла. \"Бог дау -- бог узяу\", -- вось рэакцыя Глушакоу на смерць дзiцяцi.Пасля смерцi дачкi Ганна не можа больш жыць побач са сваiмi \"сведкамi\", нелюбiмым мужам. Яна кiдае Глушакоу i iдзе працаваць у школу, якая становiцца часовым прыстанiшчам на яе жыццевым шляху.
Лес Ганны склауся нялегка. Надзеi на вяртанне былога кахання не апраудалiся (Васiль застауся з зямлей). Зварот у бацькаву хату душэунага спакою не прынес, пасля сустрэч з Башлыковым засталiся прыкрасць i горкая агiда.Вобраз Ганны нечым нагадвае мне галоўную гераіню паэмы Я. Купалы «Бандароўна». Прыгожая знешнасць, багаты ўнутраны свет, цвёрды, незалежны характар — усё гэта яднае гераінь двух адметных твораў беларускай літаратуры.
Картина сражения представлена на знаменитой панораме Ф. А. Рубо "Штурм 6 июня".
18(6) июня, в годовщину битвы при Ватерлоо, союзники пошли на штурм, который ждал позорный провал. Во время бомбардировки защитники города, испытывая недостаток боеприпасов, практически не отвечали на неприятельский огонь. При штурме они открыли огонь, который обескуражил молодых солдат противника, пришедших на смену вымершим за зиму ветеранам Альмы и Инкермана. Увидев товарищей, падающих под градом картечи, необстрелянные солдаты обратились в бегство. Особенно испугались англичане. Создание памятника было поручено в начале XX в. выдающемуся художнику, мастеру батальной живописи Ф. А. Рубо. Работа над созданием картины велась в предместье немецкого города Мюнхен в 1902-1904 гг. Рубо еще несколько именитых художников из Германии. Холст для полотна картины, площадь которой составляет 1610 кв. м, был выткан в Бельгии. 14 мая 1905 г. состоялось торжественное открытие памятника, которое приурочили к 50-летнему юбилею окончания Крымской войны.
В панораме создано несколько залов. Экспозиционный зал музея, открытый в 1970-м году рассказывает о героях войны и об истории памятника. Тут же размещена диорама подземно-минной войны. Из экспозиционного зала экскурсанты попадают на смотровую площадку. Оказавшись здесь, у зрителя возникает ощущение, что он оказался на возвышенности и наблюдает за происходящим у него на глазах сражением. Панорама "Оборона Севастополя 1854—1855 гг. " была открыта 14 мая 1905 года, в честь 50-летия славной эпопеи. Необычное круглое здание построено по проекту военного инженера О. И. Энберга и архитектора В. А. Фельдмана. Диаметр в диаметре — 36 м, высота его составляет те же 36 м. Классический двухколонный портал, облицованный инкерманским камнем украшен элементами военного декора: солдатский Георгиевский крест украшен Георгиевской лентой; в центре обозначена цифра "349" — число дней героической обороны. Внутри здания размещено живописное полотно (длина его 115 м, высота — 14 м, площадь 1610 квадратных метров) и предметный план площадью 900 кв. м, расположенный на особом По проекту художника, зритель, находясь на специальной смотровой площадке, как бы располагается на вершине Малахова кургана в день штурма 6 июня 1855 г. Именно на Малаховой кургане происходили ключевые схватки, решившие исход штурма как "первое серьезное поражение французско-английской армии".
перше-ні, четверте - так